Stanovisko k zmenám

 Stanovisko k zmenám, ktoré si uplatňujeme od tohto jesenného trimestra:


V Karlovke fungujeme teraz už 11 rokov. Niektoré naše marketingové veci sme po celých tých 11 rokov nemenili a snažili sme sa držať aj stabilné ceny. Keď sme kedysi vymysleli systém kartičiek a náhrad, bolo to super a istú dobu to aj veľmi pekne fungovalo. Neskôr ľudia začali vymýšľať s náhradami, neustále niekto volal a niečo vymýšľal, prečo príde-nepríde kedy- kam a verte, niekedy to boli veľmi absurdné a banálne dôvody. 


Zakúpením kurzu si človek kupuje miesto v kurze. Rovnako, ako keď si niekto kúpi lístok do kina alebo do divadla, môže tento lístok (vstup) využiť alebo nevyužiť. Lektorka učí, sála sa používa a po cvičení sa upratuje, energie sa používajú bez ohľadu na to, či tam daný človek príde alebo nepríde. Zodpovednosť je na ňom a takisto aj straty sú jeho, nie naše. Keďže sály v Šanci majú obmedzenú kapacitu a nie je to obrovská telocvičňa, zmestí sa tam obmedzený počet ľudí. Čiže keďže kurzy, na ktorých by si ľudia radi nahradzovali lekcie, sú väčšinou plné, tým pádom nie je kde nahrádzať.


Myslím však, že časy sa menia, mení sa ekonomika, preto vôbec nie je scestné zmeniť niečo, čo nám už nefungovalo a to raz za 11 rokov, nie v kuse. Kartičky vytvárali až priveľké zľavy a náhrady vytvárali priveľké komplikácie v riešení kto kedy kam- teraz je kurzov menej, sú plne -kam by si človek prišiel nahradiť hodinu, keď sa NEZMESTÍ? Ak sa však klienti nebudú vedieť s takýmto fungovaním stotožniť, je mi to ľúto. Ale my máme právo na marketingové zmeny, žiadny leták v LIDLI netrvá 11 rokov, my predsa môžeme meniť svoje stratégie na základe toho, čo vidíme zvnútra, čo sa nám oplatí-neoplatí atď.


Verím, že klienti nám ostanú aj napriek týmto núteným zmenám verní a že aj naďalej ocenia, že môžu cvičiť v krásnych priestoroch na komorných lekciách  pod vedením tých najlepších lektorov.


Tina Kucháreková

Späť na úvod